mandag den 25. februar 2013

Hygge Med Veninden

Altså Emma det er sku altid hyggeligt at være hjemme hos dig og tante grøn , i har altid de bedste humor der over og i kan sku altid få mig til at grine elsker jer sku meget <3

Så skal jeg til konfirmations holdet i morgen og lave de 57 bordkort færdig pyha jeg bliver da træt af det enden jeg er færdig med at lave alle da <3 men pyt da. Skal først lige hygge med to af mine andre veninder enden det starter <3 Det bliver sku hygge at være sammen med dem imorgen (:

Husk nu at skrive en kommentar på de indlæg jeg har lavet :D

3 kommentarer:

  1. Julie dog, som du dog kan sige tingene. :)

    SvarSlet
  2. Kære Julie.

    Skulle du ikke sove nu, din lille frækkert? Et stort tillykke med din fine blog.

    Du bander sgu meget, Julie:o) Tusind tak for alle dine søde ord. Ja, vi har det altid sjovt sammen.
    Du er en rigtig, rigtig god pige .....også selvom du sgu bander helt vildt.

    Godnatknus fra os i det blå hus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jytte da jeg ved at jeg bander men du elsker det :* Og I know it emma <3 xD

      Slet