tirsdag den 26. februar 2013

Mine Veninder er altid meget sære :D

Altså mine veninder er  meget sære :P men hvis man ikke kan li en sær person eller retter sagt er en, så har man måske lidt besværligt med at være veninder med mig 8D , har fået meget afvide jeg er sær , men sådan er jeg jo :P




Alle personer er forskellige
der er ikke en som er ens
hellere ikke hvis man er tvillinger
ens personlighed er forskelligt.
Men man finder altid en som passer sammen med en
som bliver ens aller bedste veninde/ven
men der er stadig forskel på de to
fks. at den ene er lidt meget følsom i det
eller at den anden er meget genert eller meget andet.


Ehmm et lille digt eller ting jeg lige har lavet ;P











et billede jeg lavede lige nu og her xD

1 kommentar:

  1. Hvor er det godt, at vi ikke alle er ens, Julie. Hvor ville verden være kedelig, hvis vi alle skulle være ens, leve op til de samme værdier og normer. Det er vigtig at man tør være sigselv. Hvis man prøver at "spille" en anden, end den man i virkeligheden er, så får man det rigtig svært med sigselv.

    Knus

    SvarSlet